sobota, 17 stycznia 2015

BLACK ROSE

HELLO EVERYONE !

 Korzystając z pięknej pogody i braku śniegu zdecydowałam się na sesje zdjęciową. Moja dzisiejsza stylizacja jest w GOTYCKIM stylu. Ołówkowa spódnica z MOHITO, którą ostatnio udało mi się kupić na wyprzedaży, do tego czarne kryjące rajstopy i mój ulubiony sweterek z H&M. Całą stylizacje podkreśla piękna opaska z czarnymi różami oraz buty na platformie bez obcasa. 

SPÓDNICA - MOHITO

SWETER - H&M 

T-SHIRT - TALLY WEIJL

CZARNE RÓŻE - SECOND HAND

TOREBKA - CELINE PARIS

 






























10 komentarzy:

  1. ciekawy zestaw, bardzo podobają mi się dodatki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja.
    Idealnie dobrane kolory. Stylizacja na wielki PLUS!

    OdpowiedzUsuń
  3. buty,sweter, wlosy ! wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wszystkim za pozytywne komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, widać, że znasz się na tym co robisz :)
    obserwujemy ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hipnotyzujesz całą tą stylizacją, a buty są wygodne?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje :) Tak wygodne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torba! ;)

    zapraszam do mnie longliverose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LEAVE YOUR COMMENT HERE <3