sobota, 20 grudnia 2014

HELLO WINTER

WITAM MOI DRODZY :)


Dzisiaj chciałam podjąć bardzo ryzykujący temat, natomiast CO MYŚLICIE O NATURALNYM FUTERKU? Wiem że wiele osób jest przeciw. Ale czy na pewno jest to dobra decyzja?
Ludzie od wieków przyodziewali się w naturalne wyroby takie jak skóra czy też futro. Pomyślmy o czasie gdy nie było żadnych sklepów i ludzie wykorzystywali naturalne wyroby, które są bardzo dobre jakościowo i się nie niszczą. W porównaniu ze sztucznym futerkiem z sieciówek futro naturalne jeśli kupimy raz to służy nam na wieki. Jak wiadomo jest dużo przeciwników naturalnego futerka którzy twierdzą że zwierzęta są brutalnie zabijane. Ale czy ludzie nie jedzą tych zwierząt ??? Jeśli chodzi o jedzenie nikt nie ma żadnego problemu? z pominięciem wegetarianów. Skoro nie powinniśmy nosić naturalnego futra powinni również wstrzymać produkcję jakichkolwiek wyrobów mięsnych.  Wracając do mody wszyscy wielcy światowi  projektanci posiadają w swoich kolekcjach futra naturalne. Większość celebrytów takie właśnie wyroby nosi.
Jeżeli chodzi o mnie to nie mam nic przeciwko naturalnym futerkom wręcz je uwielbiam. Uważam, że są bardzo fashion i idealne na ten zimowy czas. Nie tylko ja tak uważam ale również znany Polski stylista Tomasz Jacyków, którego bardzo lubię.


LUDZIE MOGĄ MNIE UWIELBIAĆ LUB NIENAWIDZIĆ, KAŻDY MA PRAWO DO WŁASNEGO ZDANIA :)



















TE WSPANIALE BUCIKI KUPIŁAM W SECOND HANDZIE  MIMO , ŻE SĄ ZA DUŻE NIE MOGŁAM IM SIĘ OPRZEĆ. UWAŻAM, ŻE SĄ CUDOWNE. MOŻESZ JE TERAZ KUPIĆ ZA 40 ZŁ. SZUKAJ W ZAKŁADCE "SHOP MY CLOTHES".





WITH TOMASZ JACYKÓW


JESTEŚCIE ZA CZY MOŻE PRZECIW???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LEAVE YOUR COMMENT HERE <3