piątek, 19 grudnia 2014

NOWY ROK Z SHEINSIDE









WITAM SERDECZNIE KOCHANI!


Nowy rok zbliża się wielkimi krokami. Zapewne wszyscy już szykujemy nasze  noworoczne plany. W ten cudowny dzień mamy czas na przemyślenia dotyczące zmiany naszego dotychczasowego życia. Większość z nas tworzy listy postanowień noworocznych, które staramy się realizować.

Sylwester to nie tylko plany ale również czas na spędzenie czasu z rodziną, wypady na krótkie wczasy i Nowo Roczne zabawy.


Macie już pomysł w co się ubrać???


Dziewczyny dzisiaj przygotowałam dla was listę kilku sukienek które możemy wziąć pod uwagę  wybierając się na bal czy też sylwestrową imprezę. Postanowiłam zajrzeć do bardzo modnego ostatnio sklepu SHEINSIDE stąd też moje dzisiejsze propozycje wybranych przeze mnie sukienek. Sylwester kojarzy mi się ze świecidełkami stąd też cekinowe sukienki, które uważam za idealne na tą okazję :)













1 komentarz:

  1. ja dalej nie mam... cały czas szukam po sklepach stacjonarnych bo na zamawianie z neta już za późno

    OdpowiedzUsuń

LEAVE YOUR COMMENT HERE <3